i´m gonna live forever

gårdagen var helt sick, har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. Ni kan tänka er två (dumma) blondiner och en väldigt gammal bil. För det första hoppar den när den åker och för det andra dog den efter 200 meter så där stod vi i säkert en kvart och försökte starta.. sara var ute och puttade på och sen gick jag ut och puttade på. När den väl startade vågade vi knappt stanna så vid stop märket skrek jag KÖÖÖÖÖR... annars använde vi taktiken att jag skrek när sara skulle trycka ner kopplingen och så växlade jag, sara satt nämligen i bilen när den äntligen startade. Men sen var det en olika på vägen så vi var tvungna och starta så då bytte vi plats och då rullade bilen mycket snällare. hur som helst skrek vi av skratt, ni skulle varit där!

 emma&sara HJÄRTA pw bilen



dagen idag har inte innehållit så speciellt mycket, jag vaknade hos sara och vi glassar runt som vanligt! spelade även kubb och jag fick storstryk som vanligt?! är inte direkt förvånad...
när jag kom hem vid 7 så kollade jag på new moon, för imorgon natt är det äntligen premiär för eclipse. Det kanske är väldigt nördigt att vara så insatt men twlight, edward, bella och allt som hör till skulle jag nog inte klara mig utan, dom är en del av mitt liv :D<3

resten av kvällen/natten spenderas med harry! min första stora kärlek.

pratade precis med j och som det ser ut nu och om jag lyckas övertala l och p så ska vi dra ut till js sommarstuga i skärgården och ha mega kul någon gång under vecka 27. saknar dom som fan, så jag hoppas verkligen det blir av.

lisa tror hon är bäst 8-)

PUSSS
        emmalicious



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0