hold your dreams..

..don´t ever let it go

det har varit ett par dagar med både skratt, tårar och panik av olika anledningar och vad är det med att alla i ens kontaktnät frågar vad man ska göra nu när man slutat skolan?! nejdå jag känner absolut ingen press alls nu.
jag vill stanna upp och bara få vara eller få bli allt jag vill utan massa vägspärrar.
när allt tycks lösa sig med min framtid så BAM
afrika, BAM
skivkontrat, BAM
du, BAM
jag, BAM

midsommar innehöll allt man kan tänka sig, underbar stunder med redan nära vänner, nya bekantskaper och gamla bekantskaper man helst vill undvika (fega jävel)

Jag är långt ifrån stolt över alla val jag gjort hittills i mitt liv men jag kan åtminstonde stå för dom, det är mer än vad man kan säga om dig. Jag vet att jag snackar skit och inte beter mig som den prinsessa jag ibland utlåter mig för att vara men vet ni vad det gör inte ni heller skillnaden mellan oss är att jag kan stå för det, vara rak i ryggen och fortfarande ha en självbild utan sprickor och det är mer än vad man kan säga om dig.

jag vet att jag tänker för mycket i vanlig ordning och jag kanske kräver för mycket av mig själv och den nutid som jag just befinner mig i, jag skriver inte deppinlägg utan tankinlägg.

"you just don´t have what it takes"

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer
Postat av: mamma till adam och bäbisen i magen

japp, keep up the good feeling =) på onsdag röjer vi =P hahaha och du KAKOR är viktigt!

2010-06-28 @ 08:58:26
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0