fall for you

gaaaaaaaah jag kan inte sova och borde verkligen för jag ska upp tidigare än vanligt imorgon och åka till parken zoo med elin och sussi :)

varför ser du mig inte som du borde, varför tycker du inte om mig, varför är det så sjukt omöjligt, varför släpper du inte in mig, varför spelar du detta spel, varför är jag helt jobbigt kär i dig?!
haha låter som en störd lillskit som blir kär i alla hon ser men det är helt sjukt, jag har inte känt såhär på länge, du tittar men du ser inte riktigt och jag vill att du ska se för jag står här och visar det så tydligt.. du verkar nästan rädd men jag lovar att jag inte är farlig..

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem ska se??? Ofattbart att inte se dig!!

2010-07-01 @ 09:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0