du är inte ensam

det är två dagar kvar.. jag är så glad men samtidigt livrädd, det är så nytt, spännande men hur underbart som helst! fatta att jag ska ta studenten, det känns som jag nyss sluta nian. tiden flyger iväg innan jag vet ordet av det är jag gammal grå och sitter med min rulator i en park jag inte längre känner igen mig i.

ska sova hos elin idag vi ska fixa det sista med våran överraskning till klassen ;) jag gillar er mer och mer!!

i måndags på akropolis kläckte vi ur oss den ena dumheten efter den andra..
-Jag till desire; är det okej om jag lägger upp mina fötter i ditt knä, sagt och gjort jag sparkar av mig skorna och upp med dom på desire på en fin resturang?!
- Felicia när vi pratar om pris på flygresa till afrika; jag vet inte jag har aldrig rest till de svartas land..
- Jennifer mitt ifrån ingenstans; emma skulle kunna bli väldtäcksman.
- jag tänkte hålla ett litet tal till mina kära klasskompisar men orden kom inte riktigt ur som jag hade tänkt så det blev ; jag skulle bara vilja säga att ni är väldigt snälla, skål. hahahah!
- jag beklagar mig över hur torra mina skämt är men elin andersson anser att min skämt är våta ;)

idag övade vi utspring och inmarsch och jag hade gåshud och oregelbundna fnissattacker.. imorgon kommer lotta och hon ska följa med och pynta vårat flak ute i barva ;) hello landet, hahah!!
nu måste jag leta efter min ipod... den är borta och felicia ska komma och ta den om hmm en timme?! inte bra alls

PUSSS
       emmalicious

Kommentarer
Postat av: mamma till adam och bäbisen i magen

emma du är alltid våt men de är därför vi gillar dig =)

2010-06-11 @ 09:26:07
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/
Postat av: mamma till adam och bäbisen i magen

Du måste vara väldigt stolt nu är facebook fixat =) hat hela 10 vänner DE DU!!

2010-06-16 @ 12:54:47
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/
Postat av: mamma till adam och bäbisen i magen

tack emma o du är världensbästa sex pratare =P



jag skrattade lite men de hade blivit roligare om jag hade skrattat hela tiden och om de kom från hjärtat =( =)

2010-06-17 @ 08:52:51
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0