anytime, anywere

dagen har varit helt fucking underbar!!
började med steeeek sen drog jag och lisa till stan för att shoppa åt, hon shoppade och jag pejade mest?!
ätit en liter jordgubbar, mumma!! sen har jag pratat med andrea på skype idag.. så sjukt jävla mycket lycka. har saknat henne som en tok och idag kändes det helt plötsligt som att jag var där helt nära dig igen. kändes jätte jobbigt att stänga av och jag grinade lite av kärlek!! fy fan kvinna du är awesome.

nu är det snart dags för ECLIPSE fy fan det pirrar imagen, wooooho feest! hoppas på att den är lika bra som jag vill att den ska vara, nu ska jag göra mig lite snyggare för edward <3<3

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0