you are loved

Har lugnat mig lite nu ifrån nattens insident (harry)och har lyckats skriva ett par kapitel i min bok.
Jag vet att ni är nyfikna men det lär ju dröja ett bra tag innan jag är klar..

har även fått klartecken från zambia nu så nu är det bara boka sen bär det av. Njut av tiden med mig innan jag för oj vad ni kommer sakna mig och i fall jag skulle råka dö, bli uppäten av ett lejon eller något, så se till att ni inte säger eller gör något dumt mot mig för i så fall kommer ni ångra det under resten ev era liv ;)

 ska till staden kabwe som ligger precis vid B i zambia!

nu ska jag se om jag får med johanna eller ej men jag ska i af åka in och träna :) bodystep <3

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer
Postat av: Dess

Shit Emma, det närmar sig :O

2010-07-22 @ 22:09:32
URL: http://desireviktoria.blogg.se/
Postat av: mamma till adam och bäbisen i magen

men emma nu måste vi hitta på något! rothof kakor sol och skugga. säg en dag =)



ni får inte åka före september !!! =0

2010-07-22 @ 22:44:09
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0