we no speak americano

hejpåer ;)
sitter ute hos saris och fått mig ett par bitar av en mega smarrig tårta (a) saris pappa fyller så grattis på han också :)
Afron.. jag vad ska jag säga det var helt sjukt underbart. Fattar inte att jag ens slutade för att jag inte orkade när det var sommar?! men nu ska det bli odning och minst tre pass i veckan, det borde jag väl kunna klara 8-) bra förresten att jag smäller i mig tårta direkt efter :$

hahahahahah jag märkte något sjukt konstigt idag när jag duschade, pappa hade sin tandborste och tandkrämen i duschen? och när jag frågade honom sa han att det var bra för då kunde han duscha och borst tänderna, liksom två flugor i en smäll ;) roligt men sant..

nu ska jag tvinga sara att se morden i midsomer, hoppas jag lyckas.
känner mig fortfarande fnissig.

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0