we are all the winners

kanske ska säga något om mitt senaste deppinlägg?!
egentligen finns det väl inte så mycket att säga, livet går upp och ner. Just igår var det väldigt ner, mycket hemska minnen. Minnena kommer alltid att finnas men jag hoppas att jag kan hålla dom på lagom avständ för jag orkar inte med dom, dom är inge bra..

l och v jag finns för er båda det vet ni! <3

annars idag har det varit lugnt och skönt, mitt mående hängde kvar lite från igår så jag bangade på utgång ikväll. sry men det gick bara inte, hade ändå inte varit något roligt sällskap. Jag och syster rensade min gaberob och lite så i stället, vilket också behövdes och jag är nog värst av allt och alla jag sätt. Hur kan jag ha så sjukt mycket kläder :S

nu ska jag mysa med en bit sockerkaka och en film. klockan tickar, borde vända tillbaka dygnet men det går inte.

LOTTAS SKINJACKA ÄR ÄNTLIGEN UPPHITTAD!!! komsi komsi ;)

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0