vad jag är lycklig, vad jag är lycklig hela långa veckan ut

 
har letat mobil som en tok och den ända jag känner lite för är nog faktiskt denna och den kostar inte mycket alls heller, vad säger ni känns den okej? :)

än så länge idag har jag mest chillat och solat (a) ska snart dra in och träna afro! om jag har längtat. ska bli så himla skönt så mmmmmmm. sitter till och med och fnissar ;S
hoppas sara vill leka med mig sen, laga mat allsång på skansen och mys :) annars feel free to joina mig är alone hos min papi.

nu måste jag fara och fick precis reda på att kortet jag ska köpa är billigare än jag trodde, KALAS!!!!!!!!!
lina åkte idag, hejdå :(<3


PUSSS
        emmalicious

Kommentarer
Postat av: stinaa

emma du har nyss köpt ny mobil? :o

sv; haha jag tycker lite synd om dig faktiskt.. :(

2010-07-20 @ 19:14:20
URL: http://stinafridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0