som jag hade dig förut

kunde inte sova igår.. somnade inte förns efter tre någon gång och jag gick upp kl 8 :/ men det var så värt det! hämtade upp elin och adam runt halv 9, sen åkte vi till barnmorskan. Först hade de något sorts samtal och tanten verkade något vimsig men hade en hel del roliga uttryck ;) " det rinner överallt"
sen fick jag höra bebisens hjärta och utra ljud, helt sjukt magiskt. Att se den lilles hand och allt röra sig där inne, att den verkligen lever där inne i magen. Det är sjukt, du är så stark elin (:

efter denna kalasupplevelse mötte vi upp dess på stan och skulle kolla biljetter till zambia, hon på resebyrån skulle kolla upp billigaste, bästa möjliga resa i början av september och sen ringa upp oss när hon hittat något!

sen försvann dess så jag elin och adam tok en glass på donken. när jag får mina sexlingar ska jag spruta ner dom med mina sprängfyllda mjölkbooobis.

var i väg och tränade afro en sväng, skönt! annars segat vid en bra tvkväll. allsång på skansen, morden i midsommer och criminal minds :)

ska gosa ner mig till en film och sova som en stock i natt (a)
ditt sms sved, jag saknar dig och när du valde tog du med en bit av mig..



PUSSS
        emmalicious


Kommentarer
Postat av: mamma till adam och bäbisen i magen

tack för att du är en fin vän =) kul att du ville följa med ;)

2010-07-28 @ 09:07:09
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0