thank you for the music

en lugn och skön dag, kändes helt okej idag.
har legat i soffan i princip hela dagen, kollat runt på datan efter mobil bland annat men kanske får köpa hasses iställlet, den klickade jag mer med än någon annan så jag hoppas på det.
fast det var någonting med den men hasse skulle kolla det imorgon för han var inte hemma nu, så jag vet hur mycket problem det är med den om det nu är något :p håöö tummarna för mig!

var på afro nyss också, så himla kul och skönt. fast det var någon ny ledare idag och hon verkade lite lost men inga fel annars.. inte riktigt samma traditionella afron jag brukar dansa men helt okej.
b har nu ringt mig 7 gånger senaste halvtimmen, stalker? hmm kanske..

PUSSS
         emmalicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0