can´t be tamed

jaha ännu en dag är slut ;) och jag har väl inte direkt gjort så mycket eller jo förresten (a)
hjälpte lisa att rensa sin gaberob så nu har jag massa kläder jag kan ta med till zambia, sen så var elin här också (: vi var i tuna en sväng också jag försöker leta mobil.....  gaaaah jag blir tokig, hittar ingen som klickar :( hur svårt ska det behöva vara. men jag tänker inte ge upp hoppet, inte än i af! fick en massage av lisa idag ute i solen :D så himla kalasskönt. nyss tyckte jag inte att jag hade gjort något alls idag men ju mer jag tänker desto mer rolig och händelsefull har denna dag varit ;)

vid tio på kvällen åkte jag och lisa till köping och hämta s sådär mitt från ingenstans. Vi är bra konstiga men roligt var det. så fram och tillbaka där och nu popcorn :D som jag längtat efter pocorna och guacamole och det fick jag också idag till tacosen, lycklig tjej japp japp :)

har ni tänkt på att vänner man alltid trodde skulle finns där försvann och människor man inte alls räknar med bara dyker upp och ger en allt? lite så har jag kännt dom senaste dagarna, eller det är väl inte så att massa försvunnit men det har kommit in en och anna pärla som jag tackar för <3
och som vanligt är det nu dags för mig och harry att mysa lite ;)

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer
Postat av: mamma till adam och bäbisen i magen

ja de känns lite som vi upplevt lite samma saker. har ju på sätt och vis känt dig länge =P vi gick ju på mesta o sen nyfors o båda bor /bodde i borsökna =) har ju sett dig på bussen ett antal gånger innan vi började i samma klass. synd bara att skolan skulle behöva ta slut innan vi började umgås och prata mera hehe =)

2010-07-20 @ 12:06:44
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0