ett sällsynt exemplar

tar något slut betyder det bara att något nytt börjar..
avslutade en lugn och härlig dag med att kolla på film med min syster, filmen love happens var underbar, rolig och romantisk.

Lina och Lisa ringde mig i morse två min efter att jag vaknat och skrek att vi skulle åka till slagsta glass?! eftersom jag inte är så svår övertalad så drog vi dit och oss emellan är inte en jordgubbs snäcka till frukost helt fel ;)
eftermiddagen spenderades åt att steka med lisfis. har även kört en del taxi, hämtat bror, kört i väg bror, hämtat mamma men han även träffa elin en sväng emellan och gett henne hennes paket :) jag tror det var en hon gillade speciellt mycket, eller ;D hahaha. vart även slagstaglass, två gånger på en dag.. fy på mig.


ser fram emot i morgon!

PUSSS
        emmalicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0