forever young

jag är rätt filosofisk just för tillfället, mest med tanke på att jag håller på att skriva boken. (fast jag tänker nog mycket ändå men just nu har jag något att skylla på)

så just idag funderade jag väldigt mycket på det här med familjeband och läste brev jag fått av min syster. en dag för lite mer än ett halvår sen gick hon sönder fast det kände som smärtan var min. Precis så vill jag ha det, när hon är lycklig är jag precis minst lika lycklig och precis samma sak åt andra hållet. min syster, världens starkaste och världens bästa vän! även fast hon är lite dum ibland ;)
jag saknar mig bror..

har hunnit med mycket idag, var nere på stan med linda elin och adam och myste och sen
malmamarknaden med felicia och linda drog dit vid halv sju och där träffade vi även sussan, wiiiho mitt lilla busfrö. det var trevligt att gå omkring och bara chilla. Sen åkte vi självklart karusselllll ;) och som vi skratta, ni gör mig lika lycklig som karusellen gör mig. ibland saktar jag farten men vips så kommer ni och snurrar upp mig <3

vi skrek, skrattade och levde livet på vägen hem eller ja hela tiden egentligen men det var i af kul (a) satte oss vid b-badet och myste en timma men vid elva tröttnade vi och tog oss alla hem till oss själva. det var i af underbart.

Nu ska jag kolla några avsnitt oth sen sova, ska upp tidigt imorgon.. IGEN!! ska vara hos mormor 10 för att åka till sthlm och fira kusin som blir 3 år redan..





ett tips; rapa inte när ni ätit bulldeg :(

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer
Postat av: mamma till adam och bäbisen i magen

nu har du o alla du känner chansen att göra mig till årets ung mamma blogg så RÖSTAAAA ja ä nr 11 =D



http://chicmommy.blogg.se/2010/august/finalister-i-arets-ungmammablogg-tavling.html#comment

2010-08-01 @ 13:09:41
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0