untouched

trots att jag var så glad igår kunde jag inte sova förns typ 5 :S jag kanske var för glad för att få ro.. klockan var säkert halv 5 senaste gången jag tittade på klockan och ändå ställde jag alarm till kl 11.21 för idag är ingen vanliga dag idag tog elin körkort :D woooho.  jag ställde den så jag kunde ligga vaken och hålla tummarna under hela tiden hon körde och det lyckades ju ;) MEEEEGA GRATTTTTTIS <3

eftersom jag inte har något liv så sitter jag och lisa och klipper ur noveller ur gamla frida tidningar för att ha med till zambia, tyckte det var rätt smart av mig att ta till vara på gammalt skit plus nu kan jag slänga alla tidningar dom ligger ju bara och tar plats :D
kanske rent av blir en extra hylla där jag i stället kan lägga kläder ;)

våran kära lina berggren är ett riktigt klantarsle, du har oflyt men om du vill kan du få lite flyt av oss så fort du kommer hem!! vi gillar dig trots dina små stunder av oflyt ;) misss yaaaaaa

nu ska jag och systra min åka och köpa jäst, här ska bakas bullar (a) jag fyller ju trots allt snart (viktigt, glöm inte)

ska träffa thaihoe sen, hon ska bara sluta jobba....


PUSSS
        emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0