untitled

efter att äntligen kommit iväg från sara igår och äntligen fått i ording mat i sommarstugan så var klockan halv tolv, när vi väl var mätta och belåtna gled samtalet som vanligt in på det gamla vanliga. tror inte jag behöver säga mer än så?! hur som helst så kom det ett par störda kommentarer som vi nog ska behåll för oss själv, haha.

vaknade klockan 9 av att sandra sticker in huvudet genom fönstret till rummet jag jasmine och johanna sov i och frågar om någon ska med ut och gåå? kvinnan är ju spritt språngande galen!! vi somnade om men blev såklart väckt klockan 10 när sandra var tillbaka från sin runda. Det är helt sjukt hur mycket sandra äter till frukost, asså ni anar inte. I morse åt hon en stor skål med fil, några frön och kokos och ett par stor knäckemackor med ost och hon var inte ens halvmätt, hon sa att hon kunde äta minst dubbelt så mycket till.. sandra jag fölrstår inte hur så mycket mat kan få plats i en sån liten tjej ;o

Eftersom vi ändå var vakna och vädret var så himla fint la vi oss på bryggan och stekte, från ca tio till tre så lite färg hoppas jag väl att det har blivit idag :) fast jag och sara är ju ändå brunast i sverige ;)  vid halv två fick vi förstärkning av kim, robin, martin och stephanie. jag sara jasmine och johanna drog där vid tre när vi inte pallade mer, stannade till och köpte jorgubbar och varsin glass så vi hade lite färdkost eller varför inte en picknick ;) hahah.

hade planerat en rejäl utekväll men jag känner mig nöjd och glad trots att det blev en lugn hemmakväll med harry.

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0