this is what dreams are made of

fy skjutton så bra som jag mår idag var riktigt riktigt länge sen.
först träffade jag eå igår och det kändes som förut, vi pratade om allt mellan himel och jord och det glädjer mig så sjukt att utan att vi gör något direkt speciellt så känns våran tid väldigt speciel.
sen för att jag funnit ea, det känns som vi klickade på en gång och det gillar jag. du är ärlig, bra och på riktigt.
även fast du för tillfället mår dåligt känns det som vi hittat tillbaka L och det känns jätte bra.

världens bästa rådgivare och människa, jag tror inte jag kan tacka dig nog. du säger saker jag vet men jag tror inte på dom förns jag hör dom komma från dig. Jag kan inte sluta le, att bara få prata utan att skämas, utan att behöva "förfina" sanning det är guld värt. Som du säger vi kan inte bli älskad av alla men vi ska hålla hårt i dom som älskar oss. Ikväll är jag stolt för det jag lyckats med, glad för det jag gjort. och det borde du också vara. tack ulla <3

jag vet inte om jag tror på det här med att finna en soulmate men jag vet att jag redan hittat mina tre! jenemmsarkar <3

thaihoe, workbuddy, blueheaven <3 ni vet!


" det är inge fel att vara rädd, alla är rädda. Man behöver bara lära sig vad man är rädd för så man kan dra nytta av det istället för att låta det dra ner en"

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer
Postat av: Ulla

Gulle dig!

2010-08-01 @ 17:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0