the last song

vet ni vad?
jag känner mig inte hel och jag har monster som härjar som jag inte kan kontrollera men jag tänker inte ge upp. Ibland vill jag samla er alla och berätta i detalj hur allt gått till, hur det blev såhär. För att ni ska förstå, jag söker inte sympati. men ibland vill jag inte att ni ska veta något, jag vill inte känna mig speciell eller annorlunda. Jag vill bara vara som en i gänget, utan särbehandling eller det där extra ögat som vakar på mig. Jag tror att ni gör det av kärlek men det är här ni inte förstår och det är inte erat fel utan mitt, just för att jag inte berättar.
En dag, imorgon eller nästa år tror jag att det är dags att släppa in er. Ni förtjänar att veta också.
victoria du vet att vi alla önskar att du fanns med oss nu.
Gustav du vet att jag inget hellre vill än att du ska vara lycklig, men vi kära bror är inte dom vi än gång var.


PUSSS
        emmalicious

Kommentarer
Postat av: mamma till adam och bäbisen i magen

Tack för att du är så fin och förstående! =)

2010-07-26 @ 13:45:20
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0