superduperkillen nr 1

steeeepen var kalaskul men helt sjukt jobbig, helt sinnes :( johanna följde med och det bokstavligen rann svett på ben, armar, rygg, ansikte... herremamma säger jag bara och efter det stannade vi till i ica och shoppade mat. Fresha som vi är ;)

gjorde mig en sallad med massa kräftstjärtat och feta ost!! mmm mummma.
sitter nu här i min ensamhet, är hus/katt vakt och inte en jävel håller mig sällskap.. hopppas på att det inte finns monster här.

Kollade på en film som jag starkt måste orekommendera den heter two lovers och är för det första hur lång som helst, för det andra är den rätt psykad (killen var stalker typ usch), för det tredje var det nada handling allt var bara helt huller om buller och för det fjärde så fanns det ett par sex scener om vi nu kan kalla dom det.. i vilket fall som helst så skrattade jag åt det och jag ska inte tvinga er att se filmen för att få veta men vi kan samanfatta det med "in agera ut klar" hahahhahaha fail...

eftersom jag inte har någon harry och ingen vän här så blir det väl en film till en läsa min skvallertidning som jag köpte idag (a) måste ju göra någonting.


nattkaka på det här, kalas :D

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0