stockholm i mitt hjärta

allsång på skansen är väl något av det bästa och sommrigast som finns och jordgubbarna vi äter till gör det bara ännu bättre :D
vi måste hinna se erik sade innan vi byter till fotbollen, det är nog nästan värt att missa en bit av matchen för hans snygghets skull (a)
desire var här idag och vi kollade allt med zambia och som desire säger så klara vi det här även om det kmr vara jobbigt i början.
annars ska lisa vaxa mina armhålor ikväll och ge mig lite skön rygg/nackmassage, kalas nice (:
nu mer jordgubbar och sen vill jag att alla håller tummarna för holland!!

imorgon ska jag till lotta wooooho, åker vid halv 4 så hinner steka, läsa lite och duscha med min nya hårinpackning som jag köpte idag.. 100 fucking spän, det är dyrt i dessa fattigdomstider :(



PUSSS
        emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0