pump it up

vaknade i natt av att jag frös som faaaan, hade fönstret öppet och det är inte lika varmt uta längre :( nu har man blivit så van vid all denna värme att den känns ruggigt kallt fast det egentligen bara har gått ner till "vanlig" svensk sommar. vi har blivit bortskämda ;)

beställde min mobil tillsammans med jenny men den fanns inte i lager så jennan avbeställde min för hon ville ha sin.. så nu ska jag nog köpa en annan (a) gaaaah blir tokig av det här..

karin saris och johanna är här nu och vi myser, kollat harry 1 och 2 sen ätit nu snackar vi framtid, skönt att jag har närmaste tiden bestämd i af. Då har jag ju i af något och göra. MEN jag kom ju in på det jag ville redan nu så jag hoppas verkligen att jag kommer in även i höst. för det är rätt hög poäng.. klarade det nu men blir det mycket högre så är det nog kört.

imorgon är det träning, förkrööök och sen feeet ferre :)

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0