not the one

om jag var trött imorse när jag vaknade..
lite sen i vanlig ordning hämtar jag upp elin och adam för att dra till sussi och parkera bilen. Sussi  och tindra hängde såklart på och mot parken knallade vi. tro det eller ej men jag betalade bara entre för barn ;)
Som eskilstuna bo tycker jag att minst ett besök om året till parken zoo är ett måste, så nu har jag mitt avklarat. efter att ha jagat/lekt med två ungar, höggravida elin och cooola sussan i ett par timmar inne i parken gled vi sen vidare till karusellerna och eftersom elin har ett sånt där coolt kort så får hon åkband gratis och även sussi så jag sussi adam och tindra hade åkband (rosa) och åkte massa karuseller. Jag undrar vilka som egentligen hade roligaste?! hur som helst en väldigt bra dag och elin vi hade ju tur med vädret ;)
BILDER KOMMER.

ELIN ÄR HEMMA, ELIN ÄR HEMMA, ELIN ÄR HEMMA, ELIN ÄR HEMMA!!! <3<3
hon ringde mig medan jag låg på golvet hemma hos mormor (var väldigt väldigt mätt i vanlig ordning) kusin var där också. lika kul att träffa henne som vanligt! hur som helst är jag glad att du är hemma och just so you know we are so fucking awesome :D

hamnade för ovanligthetens skull hos pussy och det blir till att sova och mysa med henne i natt. gillart!

får väl ta och tack för kommentaren i föregående inlägg trots att jag inte vet vem som skrev den?! men jag vart glad i af, så tack!

klockan är mycket och jag har nyss duschat och sara står i duschen nu, hej tjejerna som vänt på hela dygnet ;)

PUSSS
       emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0