not the one

jag så bara dööööör av denna film, when a stranger calls. Jag och lotta kollade precis på den och vi skrek som jag vet inte vad.... riktiga tjejskrik, panikslagna verkligen. Rekomenderas för att den är läskig men av rekomenderas för att ni troligen kommer få men för livet!
annars har vi stekt lite i solen och lotta ser ut som en hmm tomat ;) men min skönhet klär i allt. vi har chillat idag men jag gillart! ;D
imorgon åker jag hem och det känns lite sad men vi ska snart ses igen. så jag behöver inte sakna henne så länge, vilket är bra <3
örjan åkte idag också, hoppas han köper en fet present åt mig. annars blir jag ledsen :/
PUSSS
emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0