let´s dance?

denna eviga fråga..
supa & kroga eller mysig hemma kväll? vill så gärna bli galen och träffa massa nytt folk men fan folk ska ju vara så jädra besvärliga. gillart inte!
så upp och hoppa och hjälp mig göra mitt val enkelt, är ändå helt slut. gaaah jag säger ju emot mig själv hela tiden, roooolig tjej.

har haft en kalasbra hittills, min kusiner kom och hälsade på mig imorse och jag åkte ner på stan vid tolv för att träffa elin och shopppa ;D hittade skor, klänning, väska, nagellack, linne till kalas priser! har även rensat elins garderob så fick lite kläder därifrån också, me like :D

helt synd om elin hon fyllde 20 i måndags och idag skulle hon premiära på systemet men först hade hon tagit sin brors lägg (?!) och sen när vi väl åkt hem och bytt hade systemet stängt.. HAHAHAH STACKARS LITEN.

nu ska vi fortsätta fundera hur kvällen ska bli. fortsättning följer....

PUSSS
       emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0