let me entertain you

första och främst.. det blev inget ikea för oss :( vi skulle låna elins pappas bil för att vi skulle få plats med allt, han har en stor bil. det ända var att han glömde lägga ut nykel och nu är han i väg på en roadtrip så vi får vänta.

annars spenderade jag ett par timmar hos ellie på kvällen med henne sofie, emelie och marielle. det var trevligt och vi gjorde det ena buset efter det andra. det var very niiice..

i natt vid sådär tretiden läste jag ut sista harry potter boken för säkert 12e gången och det rör mig fortfarande lika mycket, jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Så det slutade med att jag gjorde båda, jag är så glad åt hans styrka. Jag beundrar det han representerar som människa men ändå det gör lite ont att det inte är på riktigt.. Ni får kalla mig toknörd om ni vill, men sen när jag blir stor och känd vill jag att människor ska få styrka av det jag skrivit och gjort. Jag vill göra något mer för världen.


"one way, one fate, one hero"


PUSSS
        emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0