kom ihåg mig då



ni måste vara bäst! drog ut och mötte upp alla mina (och jennys) basketungar vid mälarbaden, fy vad ni får mig att må bra och så mycket vi fnissade. Ni är såna starka underbara människor allihoppa var och en på sitt eget vis. Var alltid lika bra <3 '

åkte hem vid fem och duschade och lite sisådär och sen drog jag till söööta johanna, vi hade parmiddag för resten banga..... maten var i af hur god som helst och jag och johanna hade kalas mys. när vi var mätta och belåtna kom jenny, gudrun och thaihoe också ;D mycket mycket trevligt. Jag skrattade så jag grinade, dels var jag allmänt lycklig och dels åt trailern till VAMPIRE SUCK, så sjukt kul!!!!
detta åt vi plus fetaost&vitlöksbröd,mumma!

tack för ytterligare en kalasbra dag :D

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer
Postat av: frida

du är rätt bäst du med emma!

så sjukt härlig!

jag älskar dej massa mest sötnos <3

2010-07-17 @ 11:01:00
URL: http://stinafridaa.blogg.se/
Postat av: annaa

du är underbar du med ska du veta emma!

med ditt fnissande ooch din heta kropp haha ;)

man bara måste äääälska deej!

och tro mig det gör vi också! <3

2010-07-17 @ 19:33:56
URL: http://barannaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0