kom igen lena/kom tillbaks till husarö

jag fick våfflor till frulle och det satt inte helt fel ;D

jag har kommit in i en oth period och nöter som bara den, annars har jag fått ner sex and the city 2 så jag lär ju se den snarast! jag och lisa väntar på jäst men sen ska det bakas kanske lite film medan degen jäser?!
just nu ligger lisa hopprullad vid mina fötter som en katt, men åh vad jag är lycklig som har dig till syster och bästa vän <3

jag börjar bli nervös inför zambia, jag längtar men är samtidigt lite rädd. gaah det kommer bli spännande! nu ska jag sluta vara en sån pussy och försöka få tag på felicia och se fall han dött på jobbet :p


PUSSS
        emmalicious

Kommentarer
Postat av: Johanna ;)

ohh vilken fin bild på er ! :) <3

2010-08-04 @ 18:08:46
URL: http://johannaaugustsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0