high on life

steg upp vid halv 10 för att sara ringde mig, vi hade bestämt att bada i sumpan så det gjorde vi!! vi stannade till på maxi på vägen och såklart är b där, fuuuuuuuuulare än någonsin.
grisen och s var i sumpan men inte tsm, men blickarna sa allt.. the ex effect ;)
var hemma till halv 3 och då skulle jag hinna packa, duscha, raka benen och äta mat och bussen till lotta gick halv fyra inifrån stan. tur att jag är så himla snabb ;)
lotta mötte mig vid stationen och nu har vi gossipat ikapp och ätit gott. kanske blir att åka och köpa godis sen,vi får se. Jag har i af tvingat lotta att kolla på fotbollen med mig så det ska vi göra nu.
HEJA SPANIEN ;D
PUSSS
emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0