fear of the dark

Ni ska bara veta vad som hände oss idag.. vid tolv gick jag lotta och anna ner till sjön Norrviken och skulle lägga oss och steka på en brygga där. vilket vi gör, steker, doppar fötterna och planerar att bada. Det är två små tjejer som redan badar och helt plötsligt skriker dom och där vi stegen ca en halvmeter från Anna står en helt sjukt stor ödle liknande grej ;o den hade kommit upp från vattnat och stod där och tittade på oss som att den ville äta upp oss :(vi skrek och sprang upp på land, vi kommer få men för livet :'( när vi skrek dök den ner i vattnet igen och den ligger väl där och väntar på nya människor att skräma livet ur.
så här precis såg den ut.. "hej mardrömmar "
annars har jag och lotta shoppat massa på rean både i stan och på kista :) hann även med en tripp till ikea och lite köttbullar ;)
nu blir det att se den nya beck filmen som vi nyss laddat ner. Hoppas ni tar vara på era vänner, vem vet när något monster bestämt sig för att dyka upp. jag är i af glad att jag lever!
PUSSS
emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0