every rose has its thorn

jag vet inte riktigt hur jag ska kunna sova.. har ju vänt en aning på dygnet men måste somna tidigt om jag ska orka imorgon. ska hämta upp elin senast halv 9 :( men herregud sova kan man göra en annan gång ;)

var ute och gick i en timme idag med sandra och sara, det var mycket mysigt (: sen lagade vi massa god mat och bara hade det trevligt. försöker planera lite också. ska ju hinnas med ullared, fira mig och karin och melissa horn. Men vi kan nog pussla ihop det på något vis, hoppas vi (a)

Jag mår bättre idag, har prata med mina kära ulla, ska träffa hennes senare i veckan. världens bästa hon som är så kalasbra :)

Igår var det inte så lätt men ett enormt tack till e som vände det till något bra och till c&a som kom och hämtade mig och bjöd mig på en glass. guld värt!
Det var sjukt intressant att höra dessa två killar sitta på donken och prata som vilka andra tjejkompisar som helst. det är nog inte så stor skillnad på tjejer och killar trots allt :p Tror det är något man fått för sig, att killar bara snackar sport, tvspel, bilar och sex och jo visst innehöll det en del av dom bitarna också men så mycket mer än det! jag är imponerad.

planerna för imorgon är barnmorskan (ihihihh) kolla biljetter till zambia och kanske även thailand (ihihihi) sen ska jag möta upp hasse och få mobilen (ihihihihih) sen får vi se vad som händer och eftersom ni känner mig vet ni att troligen bara hälften av mina planer kommer hålla men jag jobbar på :)

ska se lite like mike och sen försöka sova. godnatt.

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0