en stannfågel ger sig av

GAAAAH LOTTA NÄR FÅR JAG KOMMA?! I FUCKING MISS YAAAAA.

har precis varit nere och hämtat kakor som jag ska avnjuta tillsammans med harry.
inte gjort mycket idag, inte förns eftermiddagen i af då jag åkte till karin :) vi tog sikte på sanda och badade och stekte lite sen åkte vi hem till karin, snackade, myste och kollade heroes. Har saknat vårat det här <3

ser precis att klockan paserat tolv vilket innebär världens bästa tessans födelsedag, på senaste tiden har vi varit långt bort ifrån men ändå så nära. jag älskar dig och kommer alltid göra det! du är en av världens bästa tjejer och jag hoppas att du får världens bästa 18 års dag. njut älskling <3

"hur ska man älska någon som har älskat någon förut"

PUSSS
       emmalicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0