du vet väl om att du är värdefull?

såg en gamal vän till mig idag, helt sinnes hur vi varit så tajta än gång i tiden och nu hälsar vi inte ens. Att du finns hos trollen vet jag redan men det gjorde ändå ont att se dig, ont att något så kalasbra blev så katastrof.
men du är död för mig nu, det som hände ja jag finner inge ord.

egentligen är det hårt att säga att du är död för mig med tanke på att det är ett år sen i dag som vickan lämnade oss..

vila i frid victoria.
det går inte en dag utan att jag tänker på dig. inte en timme utan att jag funderar på vad som fick fel. Inte en sekund utan att jag saknar dig. Jag minns dig som den du var innan det gick snett, jag vill minnas dig så. även om jag inte kan blunda för något. Du var min systers vän men fy vad du kunde reta mig. men vi bråkade med kärlek och alla busbråk får mig att le än idag även om det gör ont samtidigt. Jag minns när jag fick beskedet, K ringde och vi grinade för dig och för det hemska du gjort. Är livet hårt och svårt så vet jag att det inte är lätt men FY FAN KVINNA DU LÄMNADE OSS!! hur kunde du, hur kunde du göra såhär.. det måste funnits något annat sätt, faaan :(
usch jag gråter.. Jag vet att ingenting kan få dig tillbaka även om tanken så ofta slår mig, att det finns en chans, men du valde denna dag för ett år sen. Du gav alltid människor en chans, du trodde på människor som inte trodde på sig själva. Du är en av de mest omtänksamma jag någonsin fått äran att känna. Jag önskar du hade gett mig chansen att få visa dig hur mycket jag trodde på dig. du kanske såg utan att egentligen se?
Jag hoppas att du mår bra där du är, att du tänker på oss som vi tänker på dig. Att du kanske ångrar dig lite också? Jag vill att du ska må bra. Jag önskar bara att du hade gjort det här med oss.
vaka över oss däruppifrån och vila i all den frid du förtjänar hjärtat mitt <3
 jag saknar dig!


PUSSS
        emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0