carry out

om jag har stekt idag :D mötte upp j och a vid kiorren halv ett sen drog vi till hundbadet och stekte, fnissade och gossipade till runt fyra :) jag har äntligen badat i borsökna sjön, jag bor 500 meter här i från och idag var första gången och det har gått sjukt mycket av sommaren :S bättre sent än aldrig (a) 

skulle även träffat elin och adam men pga saker som hänt blev det inget med det, men jag tänker på er i af och det finns fler dagar vi kan leka!! (: 
drog i stället till min kära thaihoe, vi käkade pizzzzza och fnissade runt som vanligt ;) hade även ett deep talk om harry potter <3 sen när vi tröttnade på att bara hänga hon och jag drog vi till johannnnna och fnissade vidare. fy vad jag har skrattat, har varit en riktigt kalasbra dag. och felicia vi ger inte upp just so you know ;)

jag förstår inte riktigt, men åh vad jag hoppas. håll tummarna åt mig.

en av mina kärlekar :)

hoppas på att dagen imorgon blir minst lika bra, nu är det emma och harry time :D

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0