born to run

trött som ett svin men ändå sitter jag här?!
har ganska nyss dragit iväg ett mejl, som jag skrivit på engelska, om det är läsligt och förståligt är ju dock en annan sak (a) nästa gång ska jag nog ta hjälp av elin.
i vilket fall som helst skickade jag iväg ett mejl till miriam i zambia och berättade läget lite och så, börjar bli väldigt spännande nu. känner att det närmar sig.
Zambia!!
skulle behöva få tag i mias privat mejladdres hur jag nu ska lyckas med det.. hon kommer ju att bo i tanzania som gränsar till zambia så tänkte att vi skulle kanske kunna åka och hälsa på. det visar sig.

Nu är det dags att stänga ner.

jenemmsarkar

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0