away from the sun

jag har funderat lite på det här med fetish.. asså vad är grejen med att kissa någon upphetsad eller bli kåt av fötter? visst alla är olika och gillar olika saker men utifrån mig själv är ju en del saker heeeelt sjuka, jag förstår inte. skulle jag möta någon i en intim miljö och den ens skulle förslå något som för mig inte ens finns på kartan så skulle jag nog skratta den rakt upp i ansiktet och troligen få med mig en smäll på käften också.. men det skulle det nog vara värt, nej sånna där extrema saker är absolut ingenting för mig.
men gillar ni det, feel free ;)

nu ska jag och mitt filosofiska jag gå och lägga mig med en kanelbulle och harry! (:

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0