YEEEEEEY :D

ska borja med att det finns inte de tre sista bokstaverna men hoppas ni fattar (a)

RESAN!!! gick awesome de forsta 4 timmarna men sen vart felicia typ matsjuk eller nott, hon spydde i af hur mkt som helst, stackarn :(
ROBERT WELLS va pa varat flyg, den ni :D hahahah
gick inte att sova heller dels for jag var orolig for felicia och dels for att det bara inte gick :p
nar vi antligen kom fram till phuket sa stod en gubbe dar med vara namnen pa skyltar as ballt :D han varan chaffis snittade 40 km i timmen for fort men vi klarade oss hela ur den resan ocksa (a) visste ni att dom kor pa FEL SIDA AV GATAN :O jag fick lite panik innan jag fattade (a) vi deckade sa fort vi kom hem da hade jag varit vaken i ca 36 timmar?! sovit nan timme pa planet max...

sangen ar stenhard... assa verkligen as hard!! om man star eller hoppas i sangen sa sjunker inte ens fotterna ner lite, jippi!!

7 FEBRUARI
vaknade vid 13 av att felicia klappade lite pa mig och sa " vi kanske inte ska vanda pa dygnet helt" sa himla stord kommentar men klockren :D hon ar sa goooo min felicia <3
Sen gick vi ut och tankte ga och leta lite affar och sa, jatte olyckat sa gick hem igen :p fick lana grannen saras moppe, aven varan kollega (: korde och handla sen deckade typ felicia i sangen och jag packade upp allt och gjorde i ordning, snygg som gatan . hahah :D
at lite och gjorde inget mer overdrivet jobbigt :p

8 FEBRUARI
sov tva timmar max idag, sjukt trott... HATA JETLAG!! felicia sov som en stock hon :D
gick upp vid 7 och skulle vara i skolan kvart i 8 :) det har gatt bra med praktiken, nagot rorig eftersom vi kande oss lite lost men det kmr nog :D fick antligen i felicia lite mat, hon bantar i smyg :O (fast egentligen inte )
lyssna noga nu for detta ar viktigt :p
JAANA VI HAR HYRT MOPPE MEN VI LOVAR ATT KORA FORSIKTIGT :D
FAMILJEN JAG HAR FAKTISKT BADAT I HAVET, KANN PA DEN NI, mohahahah!!!!

nu ska vi tillbaka till huset :) uppskattar verkligen alla sms, keep it up :D
saknar er alla och choklad men ska forsoka klara mig jag har ju tjejenfelle har :D<3

tack for dina brev lisa, gor sa jag alltid vaknar med ett leende pa lapparna!! you are the one!

PUSSS OCH HEJ :D
               emmalicious


Kommentarer
Postat av: älskade syster<3

you are the one, my one! <3

2010-02-08 @ 12:24:02
Postat av: Lotta

verkar mysigt, men otur med sängen hahah(a)fast jag är ändå jätteavis. PUSS!

2010-02-08 @ 12:31:42
Postat av: linda

hoppas ni har grymt kul! <3 TA HAND OM ER

2010-02-08 @ 15:07:08
URL: http://lindaforsman.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul att få veta hur du har det stumpi :-)

hälsa felicia och ta hand om er!!! <3 /ellie.

2010-02-08 @ 18:36:28
Postat av: beckabooo!

ååååh va kuul att se att ni har kommit fram! har faktiskt varit lite orolig (a) ehe.. men hoppas ni har det sjukt bra och får en underbar tid där bort! saknar er två !! puss o kram <3

2010-02-08 @ 21:09:59
Postat av: dess

Hoppas ni kommer ha det super :P Sola lite för mig med och hälsa Felicia =)<3

2010-02-08 @ 21:15:49
URL: http://desireviktoria.blogg.se/
Postat av: Emelie.F

Hoppas ni får det bra där borta :)

2010-02-08 @ 21:55:10
Postat av: Johanna

Jag saknar dig så mycket gumman! Men det är skönt att höra att du har det bra:) Jag älskar dig, hälsa felicia också:)

2010-02-09 @ 15:22:11
Postat av: PAPPA

Olja eller???

2010-02-09 @ 15:47:16
Postat av: Anonym

ni ar fooor goa ni :D HAHAHAH PAPPA DET KAN DU GE DIG FAN ATT JAG HAR :)



vi har det awesome har ta hand om er alla <3

2010-02-10 @ 11:33:44
URL: http://charlottemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0