resfeber

jag vet inte om jag ska skratta eller gråta för att jag skaffat blogg, följt grupptrycket? kanske det kanske (a)
men nu ska jag ge det en chans, vem vet jag kanske gillart!! :)

Resfeber är helt sjuk, jag kan inte slappna av alls. Tänker hela tiden på att jag glömt saker och så men vem skulle inte vara nervös för att åka 6 veckor till thailand utan mamma och pappa utan bara med felicia som sällskap ;) haha

idag är det i af bara tre fucking dagar kvar till vi flyger iväg från sweeeeeden!!
ni får följa mina funderingar och alla mina äventyr här.. jag vet att ni vill :D

PUSSS 
            emmalicious


Kommentarer
Postat av: nathalie

jag kommer sakna dig emma! :(<3

2010-02-02 @ 23:14:17
URL: http://neriksson.webblogg.se/
Postat av: Sussi

Det är bra :) Då kan man läsa vad du hittar på för bus på praktiken :)

2010-02-04 @ 13:18:21
URL: http://sussiisundkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0