inte okej alls!!

Usch jag kan inte sluta gråta..
jenny karin sara sandra tiger, sandra larsson, johanna modin och johanna lundberg var här och hade lite hejsålänge mys och det kändes bara väldigt trevligt och mysigt.
sen skulle dom åka hem och då hörrni då bara kom tårarna, jag kan fortfarande inte sluta.
NI är ju världens bästa vänner som jag gillllllar så himlans mycket, jag vill inte åka ifrån er inte nu inte någonsin men nu ska jag ju åka i af och snälla ha inte för roligt utan mig :$
hahah gud jag är lite knäpp men jag vet att ni gillar mig ändå och ni måste höra av er!!

glöm mig inte :(<3
syster ska sova hos mig inatt som tur är!
kvällen avslutas med ; MEN DU..


PUSSS
        emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0