gillar mitt flyt ;)

dagen började med att jag skyndar mig ut och börjar småspringa ner för backen och då ramlar jag rakt framstupad ner i snön POFF ställer mig upp och kollar så ingen såg sen borstar jag av snön och ska börja gå igen men nej då märker jag att i fallet någon gång så har mina byxor spruckit...

MINA JEANS SPRACK I HELA INSIDAN AV HÖGER LÅR!!! det är nog bara jag som lyckas (a)
så får springa in och lägga ner nya kläder i väskan sen springa till bussen, lökade sönder :(
Linda fick iprincip bära mig från busshållplatsen till skolan för jag höll på att ramla tre hundra gånger till minst.

Nu är redovisningen i svenkan avklarad, jag felicia och sussi spelade teater, frankenstine ;D så himla roligt, hahah.
och imorgon åker jag, fattar ni om ett dyg sitter jag i bilen påväg till arlanda :O
det är helt sinnessjukt det här, låg och vilade i soffan på lunchen.. är fortfarande helt svimmfärdig. INTE OKEJ!

nu ska jag snart till optikern sen ska jag träffa tessan och mysa sen ska jag och johanna köra lite afro och efter det så ska jag och brudarna köpa med mat hem och mysa till made in sweden <3 ska även vaxa det sista, ARMHÅLORNA hahah :D

PUSSS
         emmalicious
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0