9 februari

helllllo sunshines eller coldshines? hahaha

idag har det hant grejer ska ni veta :D sov i af hela natten i dag 11 timmar (a)
praktiken var relativit handelselos det var efter det hande grejer sa jag hoppar direkt till det (a)

Direkt efter praktiken tog vi en powernap :p sen drog vi ner till stranden och plaska runt, varat forsta kop intraffade dar ocksa :) kopte varsin klanning och jag kopte en till lisa ocksa, sa jag har inte glomt dig syrrrrran :D
tog massage ocksa en timme for 60 kronor :o HELT SICK OCH STORT SKOOOONT!!! men sen hade vi ju kopt klanningar sa vara pengar rackte inte :$ sa vi far komma tillbaka imorgon med resten, skammigt ? :( fick aven ragg av en 60+ gubbe, yeeey :S

nar vi kom hem igen satt det en katt pa trappen?! och eftersom vi tror att alla djur har har skabb sa satte vi oss och vantade pa att katten skulle ga forsokte ocksa lite tama forsok att skramma bort den :p sen sa la sig katten utanfor varan dorr och tankte sova da hade vi redan setat dar och vantat i 10 minuter, hahah helt sjukt :p  sen tog jag tag i det hela och pusha bort katten med stolen (a) sa sprang vi in och laste :p inte for att katten kan komma in men anda'

Felicia gick da och duschade och jag chillade bara men poff da kom en mega spindel och jag borjade skrika tog pa mig gympadojerna och borjat jaga spindeln med flipflopen (a) traffade och tjoooo av triumf, MOHAHAH men poff da kom det visst 10000 myror och borjade ata pa den doda kroppen?! da gick jag till atack med harsprayen sa dom dog dar fastklistrade mot golvet, hahah... 1-0 till mig :D


allt var frid och frojd sen mitt fran ingenstans borjat felicia spy igen :( assa jag lider verkligen med henne, tack mamma for att du gav mig ducural (stavning?) jag sov typ inget i natt igen, och nar jag val sov drommde jag mardrommar om att jenny dog sa vaknade bara av att jag grat da i af sa jag tankte att jag strundade i att sova mer :p



PUSSS
        emmalicious


Kommentarer
Postat av: EMELIE WRAGNE

om katten var orange så är det herman han brukar alltid ligga utanför på altanen och johan och sara matar honom alltid :) om den var grå heter den pelle, men om de var en vit med fläckar på sig så är de herpeskatten den gillas inte! ;)

2010-02-10 @ 13:21:14
URL: http://ewragne.blogg.se/
Postat av: Anonym

krya på dig - till felicia.

& skönt att höra att du har det bra din galenpanna!!! :-P



puss /ellie.

2010-02-10 @ 15:08:01
Postat av: Sariiiz

Jenny lever! jag tar hand om henne hör hemma :)

SAKNAR DIG BRYSCHAN!

2010-02-10 @ 16:12:28
Postat av: Jen. :)

JAG LEVER EMMA! :D

Sara är jättesnäll som tar hand om mig :)

Saknar dig Emmsi! <3

2010-02-10 @ 22:52:03
Postat av: Elin =)

Hej Emma!

Låter som ni har det bra där borta (förutom magsjuka och sånt förstås). Allt bra på praktiken?



Myror och djur finns det väl gott om i huset antar jag. Dendär hårspreysgrejen för att få död på alla myror använde vi oss också utav. Vi tog slut på en hel burk med hårsprey på en kväll när vi hittade ett bo i köket med myror och kackerlckor, haha!



Men ha det bra nu och hälsa Maria och familjen! Kram

2010-02-11 @ 15:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0