27 februari

sovit daligt i natt, vaknade vid fem och da var det en kackerlakca pa toan.. sa jag fick vara lite mordare i natt ocksa.. sen vaknade jag vid halv nio och laste lite sen somnade jag om till tjugo i tolv :)
vi orkade inte riktigt gora frulle sa vi akte till popeye och tog hamburgare och pommes i stallet (a)
sen gled vi till stranden och kanner pa mig att vi kommer ha lite ont i kvall, men det ar inte varje dag man ar i thailand sa det ar bara halla ut :p haha

tog en manikyr idag och da rakade vi bli sugna pa en massage ocksa sa vad gor man?! haha men skont var det, den skonaste massagen vi haft faktiskt! sa 80kr och jag ar som ny :d jag ritade i sanden idag skrev emma <3 felicia as stort och felicia sprang runt och tog kort, vi ar ett bra team vi :d
nu sitter vi har vid datan och skriver pa som tusan, ska kopa med mat hem :D eftersom vi kommit pa att det ar sa himmla mycket skonare an att koka makaroner (a) inte for att det tar sa lang tid men vi ar har for att njuta och speciellt lov vecka da ar det lite mer lyx :D

nagon som har forslag vad vi kan kopa i brollops pressent?! skicka sms pa direkten da for det borjar bli brattom... kommer troligen inte hinna ga in pa datan igen forns tisdag och da har ju brollop redan varit sa hja;p!!!!


nu ska vi hem och lira yatzy och kaka nutella, herrrrra!!
PUSSS
emmalicious

Kommentarer
Postat av: johanna modin

tänkte på en sak häromdagen tjejer, ni har fan vart borta mer än halva tiden nu :O de går ändå rätt fort tycker jag, rätt som det är så är ni ju hemma igen :) saknar er <3

2010-02-28 @ 21:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0