26 februari

min vaska vager 17 kilo!!! jag kanner att det har inte kommer ga sa bra (a)
fast jag har da inte lagt nagot i handbagaget och det vager dom inte utan kollar bara storleken pa sa allt tungt kommer hamna dar (a) fast jag har heller inte lagt ner mina klanningar jag sytt upp som jag ska tillbaka till pa mandag :p men jag ska nog kunna ordna det har , hoppas jag?!

idag var det halvdag pa praktiken, vi hade lang samling med kakor, underbart, sen till lunch var det pannkakor!!! som jag har langtat , det var helt underbart jatte mega gott :)  akte ner och badade efter skolan och vi fick ragg, hahah eller ja dom forsokte nog ragga i af :p dom hade jatte konstig dialekt sa jag fattade knappt vad dom sa och felicia simmade ivag och gommde sig, hon lyckas pa nagot konstig satt alltid forsvinna nar det hander nagot?! som att pruta, konstiga killar som raggar... hahah

sen akte vi inte till marknade vid halv 6, vi gick med anna!! sa himla rolig :)
ska gora mitt basta for att komma ihag vad jag kopt, det ar inte latt :p
"  kopt klart till alla ungarna
"  kopt en grej var till pappa och gustav
"  Kopt tva grejer till lisa
" till lotta
" till jenny
" till karin
" till tiger
" till johanna modin
" till johanna lundberg
" till sandra larsson
" till tessan
" till ville
" till mig sjalv kopte jag igar: tva mascarer, tva linnen, en vaska, en morgonrock, en till adidas troja?! (min 4) 4 trosor, troja&vast

kommer inte riktigt ihag mer (a) kan vara mer saker :p men jag ar nojd jag :D  efter satte vi tre oss och at ute igen :p det ar sa himla gott och nar vi inte kan shoppa sa mkt mer pga begranad vikt sa ater vi mer ute i stallet (a) hahah

OCH VET NI?! vi ska pa brollop pa mandag!! sarah och johan ska gifta sig och vi tillhorde tydligen deras nara och kara sa vi ska komma :D ska bli sa himla kul, mysigt och vackert! dom ar sa himla sot ihop jag och felicia kommer sitta och grina som tva barnungar (a)


PUSSS
emmalicious

Kommentarer
Postat av: ellie

& ingenting till mig? DUmma!

2010-02-27 @ 14:57:55
URL: http://eleonorestodberg.blogg.se/
Postat av: emma

haha eleonore det kommer jag har tankt ut vad jag ska kopa har bara inte hittat nagot an :D<3

2010-03-02 @ 10:35:50
URL: http://charlottemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha eleonore det kommer jag har tankt ut vad jag ska kopa har bara inte hittat nagot an :D<3

2010-03-02 @ 10:37:14
Postat av: ellie

tuuur för dig ;)

2010-03-03 @ 21:38:23
Postat av: annaolsson

du köpte inte två mascaror en köpte du

& en, ja du vet vad du gjorde :)<3

haha

<3

2010-07-18 @ 22:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0