25 februari

idag har det regnat hela skoldagen och nar vi slutade sken det upp precis som att vadret kanner pa sig att lovet narmar sig :)
jag och felicia holl i gympan i morse, det ar inte det lattaste att planera en lektion nar det ar barn fran aldern 6 till 16 och aktiviteterna ska passa alla!! men jag tror vi lyckades ratt bra och det var underbart att springa runt i regnet och anda svettas for har blir det verkligen inte kallare bara for att det regnar!

nu ar vi vid popeye, jag skulle egentligen bara kolla mitt konto och mejlen men hamnade har ocksa (a)
ska ga bak till poolen till felicia, anna, ida, andrea och olle! vi ska spela kort hahah!
sen ska vi ata ute idag igen, det blir latt sa nar maten bara kostar ca 12 kronor :D

innan vi for ner satt vi i sangen sen mitt fran ingenstans kastade sig felicia over mig och sa "jag kande bara att jag behovde krama dig" sa himla sot <3 och igar fick jag min julklapp av felicia, ett halsband som ar handgjort kommer passa underbart till balklanningen :D

IMORON AR DET MARKNAD OCH VI LADDAR STENHART!!!

PUSSS
emmalicious

Kommentarer
Postat av: Norma Mollén

Roligt att du har det bra!

Kram från Mormor

2010-02-26 @ 13:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0