24 februari

idag var det heldag som gellde :D och nu har jag bara mensvark annars ar jag frisk som en notkarna :D
en riktigt W!! (a)
idag hade ungarna sin teater i skolan for alla foraldrar sa idag var det drag, dom spelade guldlock och de tre bjornarna, jatte duktiga var dom!! dom som spelade mest var 6 till 8 och sa allt pa engelska!! forsta vilken skillnad det gor att fa lara sig engelska pa en gang sa himla nyttigt och mycket battre tycker jag!! dom kommer ha nytta av det senare!

efter skolan chillade vi lite i sangen sen vart massage pa stranden, UNDERBART!!! i over en timme (100 kr) jag kommer vanja mig sa ni dar hemma kommer fa ge mig massage billigt nar jag kommer hem :D
nu hinner jag inte skriva mer for vi ska ga och ata med andrea och anna :) pa nagon muslimsk resturang, spannande och betydligt roligare an vara makaroner (a)
just nu ar jag glad men pa kvallarna saknar man alla lite mer men sa ar det ju alltid, pa dagarna ar man fullt upptagen och pa kvallarna tanker man! spelar nog ingen roll var nagonstans i varlden man ar (a) bara att man har kvall olika tider men annars sa (a)

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer
Postat av: elli

Kul att läsa din blogg, ni verkar ha det super roligt=)



Hälsa min lilla felicia att jag saknar henne mega massor och att jag planerar vår hemlighet för fullt;)men den blir nog inte förens sommaren...



Sköt om er och håll sams kramar elli och christoffer

2010-02-24 @ 20:33:08
Postat av: Gustav

Saknar dig! Känner mig ensam, skicka hem något paket till mig. Något som kan göra mig ännu snyggare, eller åtminstone ett försök till det. Coola armband och halsband? Nu räknar jag ju med det så nu måste du komma på något mer.



2010-02-24 @ 20:57:01
Postat av: emma

elli: haha nu kommer hon bli ledsen for hon maste vanta sa lange och vi ska forsoka halla sams!! bra att du gillar den. ha det bra hemma i kylan :)

2010-02-25 @ 10:14:47
Postat av: Anonym

jag har redan fixat lite paket men mer kommer, du har tva for tillfallet sa oroa dig inte :d fast haller med blir nog svart att fa nagot overhuvudtaget att fa dig snyggare :p haha saknar dig massor

2010-02-25 @ 10:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0