23 februari

fick vara pa praktiken till lunch idag, WOHO man kanner sig redan sa mycket piggare sa fort man lammnat sangen sen gick jag visserligen hem och la mig igen men det raknas inte (a) felicia kom hem till tre och da tog vi moppen in till stranden for att sen ta taxi till karon! skulle traffa felicia moster med familj och morbror med familj. pa vagen dit stannad varan chaffis pa ett stalle och fraga om vi ville ta kort, och vi fattade ingenting for det fanns inget att ta kort pa, vad vi sag.. sen POFF var det tydligen 6 elefanter dar, DOM AR HELT SJUKT STORA!! ni som aldrig har sett elefanter och bara tror ni tror helt fel dom ar annu storre an sa :P

nar vi kom fram hangde vi pa hotellrum och en mjuk sang?! och vi fick torka oss med toapapper :O kandes nastan konstigt, haha. usch vilken ovana att vanja sig vid att spola sig ren?! det later lika sjukt varje gang jag tanker pa hur det later..

gick och kopte convers ocksa for det fanns dar :D lite lycka maste jag sag!! (a) sen gick vi och at och vi fick kott , riktigt kott com man fick tugga!! HELT UNDERBART.. vi ar ju ratt vana vid makaroner :p hahah och bearneissas som var god.
ni ska bara veta vilka storda saker man saknar efter ett tag.. just nu saknar jag forutom det sjalvklara (familj,katterna,vanner,sangen) min ogonfransbojare, harry potter, badkar, te, pannkakor, juice, mina trosor och andra konstiga saker som piffi, vanlig golv och korv :p

felicias slakt var jatte trevligt och sadar men kandes anda lite jobbigt jag vill ju traffa min slakt och familj. jag ar glad for felicias skull men valdigt ledsen och sa for min skull :(

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0