22 februari

faran ar over i af den varsta! :) eller jag ar mest trott nu, det har liksom tagit pa krafterna men jag har inte samma feber langre. var hemma fran praktiken idag sa sov till lunch sen vart det harinpackning, sudoku och laste en bok som jag har lanat har och den ar pa engelska, kann pa den ni :D

postade antligen korten vi skrev for over en vecka sen, vi har inte hittat postladan forns nu (vi ar turister trots allt) men nu ar dom nagonstans pavag till sverig, till er :D

nar felicia slutade sa akte vi och testade vara klanningar :D asssa forsta borjade jag nastan grina nar jag tog pa mig klanningen, for att den var ful :( men det var for att den var typ helt ihop sydd till hakan :s men nu har jag styrt upp det hela och jag tanker inte ge mig forns jag ar helt nojd! :D den vita studentklanningen, den ar helt underbart fin upptill sen ner till var det just nu bara sidan tyg vilket gor att man maste dra in magen hela tiden for dar syns allt igenom minsta lilla handtag :p men ska dit ett till tyg over sen sa vi fran borjan och har dom inte fattat det sa ska vi klaga eller i af jag felicia star val mest och ser sot ut som vanligt :p

sen nar vi gick ut darifran fick jag ont i magen for jag kom pa att jag har ju inte ens en baldejt, hahaha :(  dom jag har fragat har ju inte ens svarat helt an... kul mobbad ensam tjej :'(

har fnissat sa vi gratit idag! jag gillar felicia och solen :D

PUSSS
       emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0