20 februari

vaknade vid tio-elva sen kakade vi frulle och drog ner till strande ett par timmar, hem powernap och sen var det dags for marknad i phuket town :D
jag felicia julia sara, saras mamma och hennes tva kompisar skulle aka lokalbussen men efter att ha vantat i ca 45 minuter sa vart det tuktuk i af :p guppigt och valdigt hoga barg och slingriga vagar, lisa du hade definitivt aldrig klart det (a) vi sprang runt dar och shoppade sa mycket vi bara hann med, sen sa det poff och jag borjade ma jatte daligt, det var minst 35 grader och jag fros sa jag hackade tanderna, tacka gud att jag hade kopt tjocktrojor inte for att det hjalpte sa mkt men lite i af, sa felicia fick aka hem med mig tidigare :(
solsting tror vi pa, har knarkade tabletter hela natten, illamande tabletter, ipren och masssa :( vaknade vid tre-fyra kanske och skrek att felicia skulle ge mig ipren sa jag fick ner febern fros massor igen :(

usch jag blir sa ynklig och jag hatar att ma daligt nar jag inte ar hemma :( mamma, lisa pappa gusta kom hit!!!

PUSSS
       emmalicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0