2 dagar..

Jag har fått sån förfärlig huvudvärk eller något åt det hållet, känns hela tiden som att jag ska svimma..
mamma säger att det är nerver och så?! kanske stämmer för det närmar sig med stormsteg nu :O TVÅ DAGAR KVAR BARA!!

har iprincip packat klart allt nu och har inte någon övervikt även om det är på gränsen, men vad kan ni förvänta er av mig som alltid packar mest, hahah ;)

matte provet imorgon har jag valt att skjuta upp. Jag får göra det när jag kommer hem för det är ingen mening att försöka sig på ett prov som man inte kmr klara eftersom man bara hunnit halva kapitlet, bättre att jag tar hjälp av läraren imorgon och får massa förklarat så jag kan plugga jätte mycket i thailand. JA ni hörde rätt matteboken ska med, i handbagaget till och med (y)

sitter nu här med mig syster, fy vad jag kommer sakna henne känner jag.. har aldrig varit utan henne och trodde aldrig jag skulle behöva vara det heller. Men vi lär väl oss något av det här med antar jag. i vilket fall som helst vill jag säga att du kunde inte varit bättre, du är perfekt och jag älskar dig <3


världsbäst! <3

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är perfekt syster<3

2010-02-04 @ 14:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0