18 februari

varan strand <3kamala beach


you like it? (a) i know i do och jag ar dar varje dag :) idag har felicia gatt halvadag pa prktiken mycket skont for henne, sjalv kampar jag pa heltid :d  idag slutade tva elever sa det bjods pa glass?! kanns lite som att man firar att dom ska aka men jag hoppas att fallet inte ar sa utan att dom bara ville  bjuda och tacka for tiden!

moppen pajade igar igen glomde jag nog saga.. men vi bytte ju slang och hann aka fram och tillbaka till stan en gang sen nar vi skulle fly fran kackerlackan igar sa sprack det igen.. sa fick lana sara och johans moppe idag pratade vi med hon vi hyrt av och sa fixade vi ett helt nytt deck och allt trodde det skulle ga pa massa men vi betalade 300 bath dvs 60 kronor sen betalade hon vi hyrde av halva men i af :p sa vi tog moppen in idag och nu rullar den fint :d sa nu hoppas vi att varat oflyt ar over (a)

kom precis upp fran strande efter nastan en timme av bodyscrub , det var verkligen bland det skonaste jag varit med om! ar hur len som helst nu och fargen kommer nu fastna annu battre, synd for er blekfisar men jag kommer vinna stort :D

glomde oppna lisas brev imorse nar jag vaknade sa det kandes sa tomt sa jag var tvungen att ga hem pa rasten och lasa det , men det ar bara for att jag tycker om min syster sa mycket och nar jag laser breven sa kanns hon lite nermare!!

idag har det blivit makaroner som vi kokat i varan koksak, det ar ingen vattenkokare for man far koka annat men for att ni ska forsta sa ar det precis som en vatten kokar fast lite flashigare typ :p

nu ska jag hem och sova ar jatte trott och imorgon slutar vi innan eller efter lunch beroende pa om vi ater eller inte men oavsett sa att det tidigt :d da blir det stek pa stranden!! tank pa mig da,

PUSSS
emmalicious

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken strand - paradiset direkt! Njut för mig också. Kram

2010-02-18 @ 13:40:09
Postat av: Åsa

Hej Emma,

Ser härligt ut. Här hemma är det snökaos idag (!).

Hoppas att din kompis blir bättre, låter inget vidare att vara sjuk så länge på bortaplan. Jag vet jag har varit det sjäv...

Ha det så bra och ta till vara varje dag!

Kram Moster Åsa

2010-02-19 @ 10:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0