17 februari

det har hant!!!!
vi hade en kackerlacka och ni kan ju gissa er till panik (ni som vet att jag ar livradd for myror och skriker av brandlarm, forsokte till och med ta med mig gummistovlar till thailand?!) jag hoppade upp pa en stol snabbt som attan och felicia sprang bort i korridoren medan jag stod och tjooot. kackerlackan var pa diskbanken.. felicia hoppas upp till andra stolen och vi lagger  upp en stridsplan, jag greppar harsprayen och ett bollracket medan felicia tar soppkvasten och min flipflopp. vi smyger fram och skjuter undan lite pasar som ligger och skrapar, jag borjar i panik sla och spruta dar jag kommer at men kackerlackan forsvinner in i en liten springa i vaggen precis vid diskhon, och vi som var hungrig och skulle ata. efter att ha sprutat massa harspray i halet flyr vi huset och tar moppen vi vill inte ata hemma langre. vi koper med krypspray och tar med maten hem, jag tar sprayen och sprutar in i halet och lite overallt sedan ater vi ute med stangd dorr.. nar vi val gar in sa ligger den javeln dar pa golvet DOD!! mohahah vi hoppas verkligen att det var den sista, tank att jag borjar bli gamal och kan inte hantera fler liknande situationer..

Praktiken flot pa, felicia lag hemma och deppade. men forstar henne det kan inte vara kul att aka runt halva jorden pa praktik och sen ligga sjuk hemma. borjar fa riktigt bra kontakt med alla, larare och elever!
och jag borjar verkligen se skillander jamfort med sveriges skolor och forskolor.
ac kranglar eller ja den gar inte att stanga av vilket gor att det gar at mer pengar vilket blir mindre shoppingpengar (a) hahah
sov underbart i natt! veet att ni vill se bilder, men jag har inte med min kamerasladd, felicia har men vi ar lite osakra pa i fall alla bilder skulle raka forsvinna och det vet vi inte om vi vill riskera , haha otekniska som vi ar men ska se vad jag kan gora :D

PUSSS
emmalicious

Kommentarer
Postat av: Johanna

hej gumman, hoppas du har det super och njuter av solen;) jag skicka sms till dig men har inte fått något svar, du kanske inte kan svara.. jag vet inte:/du får inte glömma bort mig bara:( saknar digb masssaaa!

2010-02-20 @ 21:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0